сряда, 8 февруари 2017 г.

Make-up book tag

Този пост е вдъхновен от двете ми любими влогърки - Ариел Бисет и Естее Лалонд, чието видео може да гледате тук.
1.Праймър - книга, която е оставила следа след себе си
Определено "Къщата на духовете" от Исабел Алиенде. След като я затворих не можах да спра да мисля за историческия аспект от историята и колко умело писателката бе преплела художествения и реалния свят. Нямам търпение да продължа да чета творчеството на Алиенде и като цяло испаноезичната литература.
2.Фон дьо тен - Любима първа книга в поредица
Делириум. Честно казано прочетох "Делириум" с презумцията, че е роман, но последните страници просто крещяха продължение. Втората и третата част на тази трилогия не бяха особено впечатляващи като ход на историята и дори имам чувството, че Лорън Оливър промени стила си през книгите, но Делириум си остава страхотна история за любовта и много добра първа книга.
3. Коректор - Герой, от когото искаш да се отървеш
Това ще прозвучи доста противоречиво предвид любовта ми към детско - юношеската поредица за Пърси Джаксън и последвалите ги книги от Героите на Олимп, но Джейсън. Реално погледнато нямам много забележки към сина на Юпитер, но на фона на всички други герои на моменти присъствието му ми беше излишно... 😁
4.Пудра - любима последна книга от поредица
С две ръце "Принцеса с часовников механизъм". Тази книга ме разби на парченца от страница 10 и приятно ме изтезаваше до края, искрено вярвам, че е най - добрата работа на Касандра Клеър, най - прекрасните герои, най- много изплакани сълзи.
5.Вежди - книга, която смяташ, че всеки трябва да прочете
Книга, която всеки трябва да прочете ... на ум ми идва една детска френска класика - "Малкия Никола" от Госини и Семпре. Съвсем наскоро всички истории за Никола бяха преиздадени и според мен са задължителен елемент от библиотеката на малки и големи.
6.Сенки - книга, на чиято корица има любимия ти цвят
Мислих, мислих и просто ще кажа всяка една от преиздадените книга на Хари Потър, новите корици на вълшебни 😍
7.Очна линия - тъмна и мистериозна книга
За това ми идват няколко заглавия на ум и за да разнообразим малко ще спомена "Повест за два града" на Дикенс. Този роман ми отне около месец, защото първите няколко глави са доста особени, редуват се между Лондон и Париж през края на 18 век, времето постепенно ни води към Френската революция и историята се завърта около това. Определено бих я определила като тъмна, защото първо стилът на Дикенс е много мистериозен и потискащ, но и заради самия сюжет, който стъпва върху едно от най-кървавите събития в човешката история. Това е книгата, от която съм научила най- много информация в исторически аспект, защото художествената литература най- добре запечатва духа и ежедневието на една епоха.
8.Руж - романтика
"Целувка за Ана" без да се замисля или която и да е книга на Стефани Пъркинс. Заглавията на тези книги звучат много клиширано, но това не трябва да ви заблуждава. Историята на Ана се развива в най - романтичния град на света - Париж - под съпровода на френската култура и малко английски акцент. Това е перфектната добавка към няколко френски макарони, чаша кафе и желание за пътуване.
9. Хайлайтър - книга, която развеселява деня ти
Предполагам, че се има предвид нещо забавно, но аз ще споделя нещо носталгично и мисълта за тази поредица ме кара да се усмихвам. "Маговетри" е поредица на руската писателка Татяна Леванова и следва приключенията на Маша като действието във всяка книга се развива на различна планета и нови странства за главната героиня. За да съм по- точна любимата ми част е четвъртата -"Аквамаринова звезда". Поредицата се характеризира с изключително много въображение и измислици, граничещи с прекаленото, но въпреки това напълно достатъчни.
10. Червило - любима целувка
Тук се затрудних, но ще променя малко въпроса на "най-чакана" целувка, а отговорът е "Дъщерята на чаения плантатор".
 
/My Face - original song || dodie /

Няма коментари:

Публикуване на коментар